ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Dzień dobry, w czym możemy Ci pomóc?
Jeśli poniżej nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub WhatsAppa.
Kliknij tutaj, aby skontaktować się przez WhatsApp. Dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00–17:00.
FAQ
Zwroty i Wymiany
Zwroty i wymiany
Zamówienie możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni.*
Zaloguj się po prostu na swoje konto, używając tego samego adresu e-mail, którego użyłeś przy składaniu zamówienia, i kliknij tutaj, aby rozpocząć proces.
Jeśli chcesz wymienić towar, skontaktuj się z nami bezpośrednio w celu uzyskania pomocy.
Ważne:
- 30-dniowy okres zwrotu dotyczy tylko produktów standardowych.
- Produkty w promocji można zwrócić w ciągu 14 dni.
- Opcja samodzielnego zwrotu jest dostępna tylko przez pierwsze 14 dni. Po tym terminie prosimy o kontakt w celu uzyskania wsparcia.
Gdzie jest mój zwrot pieniędzy?
Twój zwrot pieniędzy zostanie przetworzony na tę samą metodę płatności, której użyłeś przy zakupie.
Na zakończenie procesu zwrotu prosimy o maksymalnie 14 dni.
Jeśli zwrócisz wszystkie pozycje z zamówienia, koszt wysyłki również zostanie zwrócony.
Gdzie jest moje zamówienie?
Kliknij tutaj, aby przejść do strony śledzenia zamówienia.
Gdzie jest mój zwrot?
Gdy Twój zwrot zostanie przetworzony w naszym magazynie, wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem anulowania.
Jeśli nie otrzymasz tej wiadomości e-mail w ciągu 14 dni, skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia – nasz zespół z przyjemnością Ci pomoże.
Brakuje mi produktów z zamówienia
Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje produktu, sprawdź proszę e-mail z potwierdzeniem dostawy, aby upewnić się, czy niektóre produkty nie zostały oznaczone jako niedostępne.
Za anulowane produkty nie zostanie pobrana żadna opłata.
Jeśli zamówiłeś produkty od zewnętrznych marek, zostaną one dostarczone w osobnej paczce.
Jeśli brakuje Ci produktów, które nie zostały anulowane, skontaktuj się z nami, podając informacje o swoim zamówieniu, abyśmy mogli Ci pomóc.
Otrzymałem/am wadliwy produkt
Prosimy o zwrot wadliwego produktu, a my dokonamy zwrotu pieniędzy na pierwotną metodę płatności.
Za wadliwe produkty nie będą pobierane żadne opłaty.
Chcę anulować moje zamówienie
Twoje zamówienie jest przetwarzane bardzo szybko, dlatego po jego potwierdzeniu nie ma możliwości wprowadzania zmian. Dotyczy to również aktualizacji adresu dostawy lub sposobu wysyłki. Możesz jednak spróbować dokonać zmian bezpośrednio u kuriera lub anulować zamówienie i złożyć nowe. Po potwierdzeniu zamówienia masz krótki czas na jego anulowanie. Zaloguj się na swoje konto i przejdź do sekcji „Moje zakupy” w części „Zamówienia online”. Jeśli dostępny jest przycisk „Anuluj zamówienie”, możesz go wybrać, aby anulować zamówienie. Jeśli przycisk nie jest widoczny, oznacza to, że zamówienie jest już w trakcie realizacji i nie można go anulować.
